<3

Hela tiden under Idol hejade jag på Patrizia och när hon åkt ut Mattias. Och när han åkt ut, så blev det Amanda. Dom tre är jättebra på alla sätt och vis. Men i finalen så uppträde Chirstoffer Hiding, och i långa puasen fick jag autograf av honom. (Han verkade vara en otroligt bra och charmig person), (Vilket jag är 100% säker på att han är), Och sedan nu gick jag in på youtube för att egentligen lyssna på Gathania för att kolla en grej det gjorde jag också, men när det var slut var det ett klipp med Christoffer. Och jag har inte upptäckt det som jag uptäckte nu med honom. Eller jag har inte haft sådan känsla som nu jag vet inte vad det var hände nu. Men jag får ärligt talat gåshud och tårarna vill komma.<3<3






PS. Låtarna är What A Wonderful World och It Takes A  Fool Too Remain Sane. Och sedan en sak till jag ska försöka lägga ut det som han i sjöng i globen här.  Men grejen är att det inspelat på min mobil, så att jag vet inte om det går och sedan är jag inte säker på att om det är lyssningsbart i och med att min telefons grafik när det gäller videoklipp är jättedålig. Men jag ska se om det går.... DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback