Hej!

Jag ber jättemycket om ursäkt att inte jag har skrivit på länge. Men jag har helt enkelt inte haft tid! Som ni kanske redan vet så var det ju Linda Bengtzing och Charlotte Perrelli som gick till final sist. Imorrn är det andra chansen kommer dock inte kunna titta på den eftersom jag ska på Alicia Keys konsert. Men jag har koll på favoriterna och vilka som tävlar mot vilka.


Andra Chansen:


Sibel möter....

....The Poodles feat E-type


Caracola möter......
......Ola


Johnsson och Häggqvist möter....
......Nordman


Suzzie Tapper möter......
......Thérése Andersson


Vidare till omgång 1 går:
The Poodles feat. E-type:-(
Ola:-(
Johnsson & Häggqvist
Thérése Andersson


Till Final går:
The Poodles feat. E-Type
Johnsson och Häggqivst

Till andra om gången hoppas jag att.... gårÄ
Sibel
Caracola


Drömfinalen:
Sibel'
Caracola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback