FIASCO FIASCO FIASCO FIASCO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hur kan Azerbadjizan,Finland och Bosnien gå vidare??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Varför Holland och Slovenien var mina favoriter två av dom iaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Norge och Grekland var dom ENDA! Bra som gick vidare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, jag har "ätit upp mina tröjor och en filt" på grund ab att det slutade fel! Irland Wildcaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaard! Blääääääääääää jag lovar att det kommer bli Irland! Slovenien ska bli wildcard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

This is to Rebeka Dremelj: I know at you don´t read that, but whatever, you know i like your song very very ,much and you singing really good! And I Think you is Nice! Good Luck in the future! Rebeka Dremelj!



Ni kanske tycker att jag är konstig i det här inlägget men det var verkligen en katastrof!
Förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback