Jag förstår vad Charlotte menar med Ani Lorak (Ukrainas sångerska) har stark personlighet

1. - Åh, låten är väldigt schysst och Charlotte är bra. Jag tror att publiken kommer att gilla hennes uppträdande. Jag vill skicka mina varmaste lyckönskningar till Charlotte. Jag ser fram emot att träffa henne i Belgrad.

2. - Jag tycker att varje sångare är en talang. Med hänvisning till mitt pressade schema har jag inte haft möjlighet att lyssna igenom alla låtarna, så jag vill inte dömma någon innan jag hört alla. Jag kan bara önska alla lycka till!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en fin kväll ! =)

Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/1210148735_rets_tvling.html#comment

Årets tävling som man bara inte kan missa!! Värde c.a. 15 000:-

2008-05-09 @ 19:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback