Ny kategori

Eftersom jag skriver väldigt mycket om idol, och i och med att idol inte behövs upptaderas så ofta eftersom det inte händer så mycket förutom teman, låtval och någon rolig nöjesnyhet då och då. Så blir det väldigt dålig upptadering och mitt emellan alla dagar som jag skriver om idol skulle jag sikta på att det är trevligt för er att jag upptaderar lite olika saker, om musik givetvis. Så jag har kommit på en kategori och det är skivrecensioner, namnet säger väl allt? Om ni har någon kul kategori eller något som ni vill ha svar på, något ni saknar eller anyway vad som helst. Så skriv gärna en kommentar då. Så ska jag försöka svara på det. Var inte rädda för att det ska verka "töntigt" eller vad som helst. Jag är också konstig coh kan hitta på så konstiga saker så att inte kan ana.


Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback