"OH MY GOD"

MY GOD! Vilken kväll!

Kevin: My god! Vilken talang han är! Han är en big big big star! Snälla Kevin gör mig en tjänst! Vinn denna tävling och du kommer sopa banan i World Idol!  SSSSS

Robin B: MY GOOOOOOOOOOOOOOOOD! Vilket ENORMT kliv framåt! Vad händè med den stela men charmiga Robin? Fast detta är så extremt bra! Detta vett ja fan om inte detta är ett av kvällens höjdpunkter! Jag säger bara så här: Robin glöm det där med att hänga löst! För jag menar han är INTE det minsta värd att stå där och vara extra nervös! Robin jag är tagen! David Archuletta släng dig i vägen! SSSSS

Anna: Vet inte vad jag ska säga, bra gjort! SSSS

Alice: Så det finns alltså en rockbrud gömd inuti i den där lilla söta Alice? Jättebra! SSSS

Robin E: Jaa... jag vet hur jag ska säga för att inte låta elak, men det här är ju helt klart Robin E i ett nötskal, men det blir dock lite platt och tråkigt, men jag tror Robin E blir en av de som hänger löst ikväll I´m so sorry!
SSS

Lars: Kul att han är seriös! SS

Johan: Jag säger som förra veckan, like it or  don´t like it! SSS

Sammanfattning:
Robin B och Kevin bäst!
Det går inte att säga vem som åker ut! Men Robin E ligger lite risigt till tror jag tyvärr.
Alice snyggast klädd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback