The Way You Make Me Feel

Jag har sagt det tidigare och jag säger det en gång till, det går inte att jämföra Aidol med Idol, i och med att det är samma klass på de. Ikväll var det ingen tvekan om att tävlingen är i högsta kvalité. Johan är precis som Laila säger han är som han är och like or not like and i´m sorry but idon´t like it. Alice har en jättecool och annorlunda röst men det känns som att hon känner på sig att hon kommer åka ut, hon är inte den där självsäkra och den där tjejen som alltid ger järnet. Nu är det en liten ynklig tjej som inte har något självförtroende. Var är självsäkra och anamma Alice? Kom igen tjejen du kan! Jag håller på dig! Kevin vad ska man säga? Det har aldrig varit någon sådan här person i idol någonsin är detta inte en bra sångare så säg mig släng dig i väggen David Cook. Robin Robin, Ut med David Archuletta in med Robin Bengtsson. Släng dig i väggen David A!

Kevin snyggast klädd.

Kevin Borg.  Foto: Daniel Ohlsson/TV4 Kevin Borg.  Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Tänk bort ´m:en.


Två kryss=åker ut
Halvt kryss=ligger risigt till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback