Fredags final 3

Här kommer mina kommentarer om dagens uppträdanden:
S= 1/2 poäng
S= 1 poäng

Loulou: Som jag sa förra veckan jag tror verkligen att LouLou är en jättego tjej, men jag måste faktiskt hålla med Laila, hon är inte på topp tyvärr tycker jag att hon är ganska tråkig. SS

Lars: ja jag vet inte riktigt hur jag ska börja, Lars är en mycket speciell sångare med mycket personlighet och framförallt humor, där har vi det! HUMOR! Är numrets grej och faktum är att det är lätt att det blir för mycket, jag tror inte att detta riktigt går hem på grund av att det är många ungdomar som tittar. Sorry Lars! SSS

Robin E: Robin Eriksson är en jättecool och kaxigkille (Positivt kaxig), men han är inte riktigt min typ av sångare. Men han är som sagt en kaxig och proffsig artist som verkar vara en trevlig och humorristisk kille. SSSS

Alice: denna tjej har helt klart idols snyggaste klädstil, och en av det mest unika rösterna. Hon är mycket proffsig. SSSS

Anna: Jag säger bara VILKEN RÖST! Det är helt otroligt hur en sådan röst akn få plats i den där lilla kroppen. Vilken tjej! SSSSS

Robin B: Denna kille är stel som en pinne, men han har någonting alldeles alldeles extra, som ingen har. Jag gillar verkligen Robin, han är charmig och har en bra röst. SSSS

Kevin: Jag säger bara Kevin Kevin vilken kille! Charm, american idol klass av högsta slag. Han är charmigare än charmigast. Han är min största favorit! SSSSS

Sepideh: Tyvärr tror jag att oerhört vackra Sepideh ligger lite risigt till, men hon är duktig på  sitt sätt men idag var hon inte 100.  SSS

Johan: Finns det egentligen någonting att säga om denn egna kille? Humor är i alla fall vad han har. Håller med Laila. SS

Sammanfattning: Kevin och Anna bäst! Alice snyggast klädd. Sepideh, Loulou och Lars hänger löst och Sep eller Lars tryker sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback