Idol-Repetion & Dålig Humor

För en liten stund sedan satt jag och lyssnade på repetionerna av idol ska inte sitta och säga hur alla lät men jag säger så här: Kevin vilken otroligt bra röst han har! Anna detsamma. Kevin och Anna lät det bäst för. Apprå på musik Sitter btw och lyssnar sönder I Turn To You och Oops I Dit It Again, eftersom det är det enda låtarna jag har som är ok haha, men helt seriöst jag vet itne hur man laddar ner itunes jag ve¨t inte ens hur man laddar över låtar till ´windows media player, jag vet ingenting känns det som. Help Me! Apprå på engelska har börjat prata mycket småord på engelska vet inte varför ibland brukar jag översätta det folk säger till engelska också, och detta har så otroligt mycket med musik att göra men men, det är kul att skriva om, ni får ursäkta min konstiga humor nu, jag får en jättekonstig humor när jag är trött. Har hag förresten berättat vilka mina favoriter i idol är? Ja det har jag för längesedan eller? Säg till i såfall. För det klart ni ska få sluta undra över de isåfall. Nu har jag tyvärr inget kvar i huvudet allting står redan ner skrivet i båda bloggarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback