Semifinal 1

Montenegro ANDREA DEMOROVIC
"Just Get Out Of My Life"
Det här känns lite som en reklam låt för någon produkt. Men låten sitter och det kan säkert gå rätt så bra. Det är helt klart en konkurrent till Malena.

Tjeckien

GIPSY.CZ
"Aven Romale"
Nej nu har jag fått nog av skämtlåtar eller detta kanske är seriöst? Nej okej det tror jag inte. Byebye

Belgien

PATRICK OUCHÈNE
"Copycat"
Varför härma Elvis? Seriöst!

Vitryssland

PETR ELFIMOV
"Eyes That Never Lie"
Nej nej. Byyyyyeeeeee

Sverige

MALENA ERNMAN
"La Voix"
Malena kan verkligen radera all konkurrans och visa vad i hela fridens dar skåpet ska stå. Nu kanske jag låter som ett jättestort Malena fan men nej det är jag inte utan jag bara säger att Malena är tävlingens bästa sångare och hennes låt är groteskt farlig.
Armenien
Sorry Armenien!

Andorra:
Det här gillar ajg helt klart den bästa hittils. Sångerskan är riktigt häftig. Detta kan nog funka, en konkurrent.

Schwiez:
Men seriöst kand et inte vara någon bra en låt hittils som är bra kan ni inte bättre????

Turkiet:
Ja varför inte? Denna kan bli riktigt farlig. Här har vi ännu en konkurrent. Unikt är det i detta sammanhanget. En av de bästa är det ju, men det är ändå inte superbra.

Israel:
Njajej jag vet inte lite trist är det allt.

Bulgarien:
Ojdå Malena inte den ända med opera? Nej vad synd vi som skulle sticka ut men men. Opera sångerskan är 75 miljoner klasser sämre på sin grej den saken är klar.

Island:
En mycket vacker låt som sjungs av en lika vacker sångerska. Jag är lite sådär imponerad av hennes sång. Synd där för låten är helt klart bäst hittils.

Makedonien:
Makedonien höm höm ni brukar ju ha bra låtar men det här är väl ingen hit? Njaa jag vet inte...

Rumänien:
Det här är nog min favorit, är det någon som kan konkurera på riktigt så kan det vara denna. En riktigt duktig sångerska verkar det vara och en klatshig låt. Här snackar vi konkurrent.

Finland:
Jaså minsann har Sverige varit här? Det känns som en kopia av "Higher".

Portugal:
Sångerskan ser ut som hon är 12, sången är inget vidare heller. Falskt låter det verkligen och nej nej.

Malta:
Tråkigt, men hon är känd

Bosnien:
Just nu är ajg trött på ballader i sådana här sammanhang haha säger ajg som tokhyllar Molly Sandén. hahahahah. Men det här är för trist. Segt att avsluta kvällen med en ganska svag ballad. Men det går säkert bra.

Malenas konkurrenter är: Andorra, Turkiet, Island, Rumänien, Malta och Bosnien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback