Kvällens schlager artister

Lili & Susie, Foto: Johanna Liljegren
Snyggt, men väldigt trist. Låten är fartig så kom igen lite mer glamour kan ni allt få till!
SSS

Lasse Lindh & Bandet, Foto: Johanna Liljegren
Samma kommentar som ovan
SSS
Jennifer Brown, Foto: Johanna Liljegren
Det här gillar jag! Lacktights perfekt matchat med en ursnygg topp i lackvariant med ett par svarta lackhandskar. Riktigt snyggt! Passar dessutom utmärkt till hennes låt. SSSSS
H.E.A.T, Foto: Johanna Liljegren
Ja det är väl okej, snygga hårdrocks kläder men kanske en tröja skulle sitta en aning bättre men annars snyggt.
SSS
Markoolio, Foto: Johanna Liljegren
Jaa, Markoolio... jag vill inte låta elak men här förstår jag inte riktigt hur du tänkte?
S

Amy Diamond, Foto: Johanna Liljegren
Klädbyte? Den första var väl okej, men vad hände sen? Jag vill inte låta elak där heller. Men nej bättre kan du Amy! Du var ju så snygg i fjol! SS

Cookies n beans, Foto: Johanna Liljegren
Country är väl inte kännt för att vara speciellt modeinriktat men det är tre söta klänningar så det är ändå okej.
SSS
Måns Zelmerlöw, Foto: Johanna Liljegren
Har Sveriges hetaste par pratat ihop sig? För jag menar båda två har burit tävlingens snyggaste kläder hittils. Go Måns! Dock är tjejerna i bakrunden kanske inte det som.....
SSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback