Melodifestivalen del 1 avklarad


Jahapp du var deltävling 1 avklarad dock med en stor besvikelse. Kvällen bestod av mig som var oerhört hård måste jag säga i alla fall om tittar på klädvägen. Inte minst när vi fick veta vilka som gick vidare. Jag är frustrerad över att Marie inte gick vidare, enligt mig var hon den överöverlägset bästa. Men jag lovar er att det här inte var sista gången som ni hör låten, jag tror att detta är en låt som kräver en hel del lyssningar. Ofattbart att Caroline blev internationella juryns val, jag tror inte alls på den låten då jag tror allt på Alcazar. Anyway så var detta inte riktigt det jag förväntat mig av kvällen. Men det är 24 artister kvar och nu vet vi vad som helst kan hända. Jag hoppas av hela hela mitt hjärta att Måns Zelmerlöw och Amy Diamond går vidare nästa vecka. Jag hejar fortfarande på Marie. Till final gick i alla fall Alcazar och vackra Emilia. Till andra chansen gick Scotts och Caroline Af Ugglas som också blev internationella jurynsval.

Jag hade velat att Marie Serneholt och Jonahtan Fagerlund skulle stå i finalen och att Alcazar och Emilia skulle fightas i andra chansen.

Stort grattis till alla som gick vidare!
Missa inte att jag under veckan kommer ge er all info om deltävling 2.

Kommentarer
Postat av: K

Vad tycker du om röstningen? Jag fattar ingenting av den.

2009-02-08 @ 01:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback