Melodifestivalen del 2

Collaget är gjort av mig och får inte kopieras
Måns Zelmerlöw:
Sveriges snyggaste man gör mig inte det minsta besviken för låten är precis så som han säger om den själv. Detta är riktigt farligt och det är inga problem för killen att ta sig vidare. Riktigt riktigt bra!

Jennifer Brown:
Det här är ganska trist, men den är okej. Hon sjunger bra och låten är väl okej. Efter att ha lyssnat en hel del på låten så är den faktsikt ganska bra. Det är en risk att det blir andra chansen för 80-tals stjärnan.

Lili & Susie:
det är en ganska konstig låt. Men den är trallvänlig, som påminner väldigt mycket om Abba. Det här kommer gå bra.

Markoolio:
Det finns egentligen inget att säga, antingen tycker man om honom eller så gör man inte det. Och jag kan inte riktigt bedömma det här eftersom att jag inte är något fan alls av denna snubbe. Men det kommer gå riktigt bra för honom hur bra jag än tycker att det är.

Amy Diamond:
Efter en riktigt bar låt i fjol kunde man inget annat än att ha ganska höga förväntingar. Men det här är inte särskilt bra. På en låt så ska versen vara en del och på rerfrängen så ska låten lyfta men det gör den inte och tyvärr jag tror inte på det här. Sorry Amy!

H.E.A.T.:
Ja gillar man hårdrock så kanske man tycker om det här, men jag tycker faktsikt att det är bättre än vad jag trodde. Denna grupp riskerar en skräll. Var beredda på det. För detta är ingen liten mesig hårdrocks låt utan en helt okej låt.

Lasse Lindh:
Det här låter precis som någon annan låt som han gjort. Men den är trallvänlig och faktiskt ganska schysst. Men gillar man Lasse Lindh så lär man inte blir besviken av det här. Dock har jag ingen aning om hur det kan gå. Antingen går det bra eller så går det inte bra alls då han riskerar att precis som förrra året få en megahit efter festivalen.

Cookies n Beans:
Frida Öhrn som vi minns med hitten Realese me ni vet? Är med två vä'nner och låten är rätt så trist. Vart är passionen vart är lyftet. Tyvärr så tror jag inte på det här heller.

Till final går: Måns Zelmerlöw och Markoolio eller Måns och Lili & Susie (Fight mellan L&S och Markoolio!)
Till andra chansen går: Lili & Susie, Markoolio, Jennifer Brown, H.E.A.T. (Fight!)
Skrällvarning: H.E.A.T.

6 Lasse Lindh
7 Cookies N Beans
8 Amy Diamond


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback