Melodifestivalen del 3

Sofia: Jag undrade ju förut om det var hon som tävlade med Hypnotized och det är hon. Dock tyckerjag inte att detta alls var bra då hon sjunger på grekiska. Nej detta var inte riktigt min typ men de kan säkert gå helt okej för henne men startfältet är extremt tufft.

Mikael Rickfors: Tyvärr så måste jag säga att detta inte är alls min typ av låt heller. Men han är rätt så häftig röst. En riktig schlager rock låt är vad det är. Jag tror att antingen går det eller så inte.

Maja Gullstrand: Jag gillar inte Majas röst alls, är inte så jätteförsust i låten heller då den är lite enformig. Jag är ledsen för mina ord. Men jag tror inte att detta går sådär jättebra.

BWO: En liten besvikelse har inträffat. Alexander Bard står fortfarande för musiken men... jag förstår inte riktigt vad som hänt med honom. Det kan mycket väl bli en fight om finalplats.

E.M.D.: Sveriges bästa popgrupp gör en ritigt schysst partylåt som jag dock tycker att jag hört förut. Men det här är ju givet en finalplats är vad som väntar grabbarna utan tvekan.

Molly Sandén: Är det seriöst Molly som sjunger? Hon låter precis som en 30 åring. Nej byebye BWO. Hej Molly och välkommen till finalen. Det här är riktigt bra!

Rigo & The Topas: Nej nej, så fel, i´m sorry men det här passar inte alls in. Jag är ledsen.

Velvet: Jag tycker att detta är ganska så bra. Dock inte riktigt en Velvet låt. Men det är fight om andra chansen för Jenny.

Till final går: EMD och Molly Sandén
Till andra chansen går: BWO och Velvet
Skrällvarning: Svårt att säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback