The eavnings fashion

Drottninglika Velvet i en kjol utan motstycke.Och så här kammar man hem full pott i klädbetyg av Melodifestivalens klädguru.
Velvet: Kanske inte just vad jag hade förväntat mig, men det passar alldeles utmärkt till hennes låt. SSS
Rigo, Tpoaz Sound och Red Fox kör retrorött.
Rigo mfl.: Helt okej, rätt så trist, men visst SSS
Molly ger järnet i oskuldsfullt vitt.Silvriga skor till det. Frostigt, stiligt.
Molly: Oj oj oj, klänningen designad av henne själv och jag måste säga att hon verkligen lyckats! Riktigt söt. Skorna ser ut att likna ett par skor osm jag själv äger.En av  Mina nya stilikoner stavas Molly Sandén SSSSS
Maja kör också på kort, vitt och glansigt.
Maja: Fint men inget speciellt. SSS
Själv kör han svart och glansigt.Micke Rickfors omger sig av glittriga kvinnor.
Mikael: Hans kläder är ganska tråkiga men hans körtjejer har riktigt snygga kläder! SSS
Superhöga stövlar och silvriga trumslagare passar bra till.
Sofia: Unikt och grejern är att de sticker ut. Annars ganska trist SSS
Kosmonautgänget BWO hade likadana overaller.
BWO: Nej tack! I´m sorry, SS
E.M.D. Foto: Scanpix
EMD: Har blivit ganska trött på kostymer i sådana här sammanhang men visst det är ju inte fult på något sätt men lite trist är det. Rolig bild by the way. Det här nog snyggare i tv rutan då man bara ser hälften nu. Men ingen av killarna är ju precis fula....SSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback