Skivrecension: EMD- A State Of Mind



Sveriges alldeles egna pojkgrupp är hetare än någonsin. Det var många tjejer som släppte en hel del tårar när beskedet om att EMD skulle ta en time-out kom. Men under sommaren var ända tillfället då vi inte fick se grabbarna på scenen men det fanns en ända andledning till detta och det var att Danny är superstjärna i balkan och baltikum men nu så är han äntligen tillbaka och EMD är hetare än någonsin. Nu finns det all hopp i att grabbarna ska ta sig vidare från sin deltävling och för många säkert vinna hela tävlingen. Om de gör de så finns det ju ett försprång med att Danny är igenkänd. Sedan självklart om låten är en riktigt bra låt.

Jag tycker att Förutom att EMD är tre riktigt begåvade killar så har de lyckats få en hel del bra låtar. Om jag har förstått det rätt så har de även skrivit en hel del låtar själva. Min personliga favoriter är nya singeln Alone, For Love, Run To You och sedan årets låt Jennie Let Me Love You. Dessa 3 killar kan gå långt. Om jag ska vara helt ärlig så är jag inte ett dugg förvånad att A State Of Mind sålde platina för denna skiva är väldigt bra. Kanske är det för att killarna är väldigt begåvade och riktigt trevliga som gör att plattan blir bättre? Jag kan inget annat än att ge grabbarna SSSSS skivan är en fyra men på grund av att killarna är så himla begåvade och framförallt väldigt trevliga så får de 1 poäng till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback