Ny kategori

Nu är vinnaren korad och Melodifestivalen är över för iår. Nu är det Eurovision nästa och våran repesentant är Malena Ernman med operapop låten La Voix. Eftersom att Eurovision kommer hållas så har jag startar en ny kategori vid namnet Eurovision 2009 och där kommer jag samla alla inlägg som jag skriver om ESC. Det vill säga alla laddningsgrejer och ja you name it! Snart ska ni få höra mina favoriter och allt det där. Det kommer ungefär funka lika dant som när jag skrev om Melodifestivalen fast ännu mer fokuserat.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag har hört några låter. Inte så bra. Men så tycker vi kanske alltid om andra länders låtar?

Ska bli kul att följa dina analyser.

K

2009-03-15 @ 18:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback