Hårt Genrep!

Hej! Jag har varit hemma nu en stund efter ha varit på genrepet av superfinalen! Jag fick autgraf av Charlotte Perrelli! Och en kram av henne! Hon verkade jättesnäll! Men jag måste bara säga att det är verkligen stenhårt! Förra årwet var det liksom The Ark eller Måns Zelmerlöw vinner! Iår går det verkligen inte att säga! Vilken röst Sanna Nielsen har! Och Amy Diamond! Dom ända som går att säga att dom inte vinner är: Sibel och Christer Sjögren. Och alla dom andra är liksom omöjligt att säga! Asså Frida kan skrälla till hon kanske inye vinner men hon kommer inte komma sist! Och Nordman hade ett jättehögt tryck! Och alla andra med tom. Rongedal, men seriöst skicka Nordmanm eller Rongedal till Belgrad? Vill ni det? NORDMAN repesentera Sverige? Nej Tack! Nu ska jag inte avslöja med förutom att Björn Gustafsson är fruktansvärt rolig! Roligare människa får man leta efter!

Ha det bra! Skriver imorrn! Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Mia

Åå vad härligt att läsa, vi ska till finalen imorn :-D Hoppas verkligen inte att Christer vinner och inte Sibel heller..men Charlotte får gärna vinna, men skulle inte bli ledsen om Linda vann heller..som du sa tror att det kommer å bli tufft imorn :-)

Postat av: erika

håller med det är jämnt i år !

2008-03-14 @ 23:50:39
URL: http://eriikas.blogg.se
Postat av: Sofia

Svar till Mia: Tack!

2008-03-14 @ 23:58:26
URL: http://aquamarine8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback