I Am With Live! Tänkte skriva lite om ESC

Det börjar ju dra ihop sig till ESC. Därför tänkte jag skriva lite om det. Jag tänkte börja med att skriva om dom som Charlotte tävlar med i sin semifinal den 22 maj.

Island
Turkiet
Ukraina
Litauen
Albanien
Schweiz
Tjeckien
Vitryssland

Lettland
Kroatien
Bulgarien
Danmark
Georgien
Ungern
Malta
Cypern
Makedonien
Portugal

Jag tycker att det är väldigt spännande att Charlotte har hamnat i deltävling med med majoritet av öststater. Men om jag säger så här så är Charlottes låt väldigt stark! Hon sjunger jättebra, om alla öststater lyssnar på låten ordenligt, så tror jag att det kommer gå riktigt bra. Det gäller bara att hålla tummarna för Charlotte och Sverige! För det kan gå riktigt långt! de låtarna som skriven med fet text  är dom som jag tror kan ta sig till final, andledingen till st det är  9 sycken som är ifyllda är att Charlotte kan ta sig till final. Dom som understrukna är dels mina favoriter i semifinalen men också dom som jag tycker sticker ut. Om ni vill läsa vad några av Charlottes konkurenter tycker om Charlotte läs
här


Kommentarer
Postat av: Maria

heeej! nu får du en kommentar av mig :D HEEROO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback