Semifinal 2 på gång

Imorgon smäller det! Då är det dags! Men innan jag börjar med att berätta om semifinal 2 så måste jag be om ursäkt för gårdagens inlägg, för det första så kan jag bli på något slags konstigt flummhumor när jag är trött och sedan så blev jag arg för att, två av mina favoriter blev utslagna. Men min största favorit Norge gick vidare och vet ni vad som är bra med att Norge och framförallt Finland gick vidare? Det är att ÖST RÖSTAR INTE PÅ ÖST! Det betyder att det kan gå riktigt bra för Charlotte! Men okej nu till morgondagen. De starkaste låtarna är med, Charlotte,Ukraina, Portugal och Danmark är favoriter inte av mig utan allmänt. Det är i och för tjej 4 av de som jag vill ska gå vidare. Okej nu ska jag INTE gissa med hjärtat verkligen försöka! (Utan inbördes ordning)
1. Sverige
2.Ukraina
3.Danmark
4.Portugal
5. Albanien
6.Georgien
7.Makedonien
8.Malta (Det är en outsider!)
9. Trukiet
10.Schwiez

Jag försökte verkligen rösta utan hjärtat,(kan misstolkas), men ändå så är mina favoriter med men jaja sak samma. Ni fattar inprinsipen. Skriver kanske något imorrn.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback