Temat i idol

Temat schlager var kanske inte det bästa temat för idolerna även om det fanns folk som övertygande mig och folk som gjorde det mindre bra. Men denna omgång kommer bli allt mer spännande i och med att man inte riktigt vet hur det kan gå. Om jag säger så här: Detta är Robin x 2 och Johans teman helt klart! Kevin kommer göra det bra för i promise den killen kan sjunga ALLT! Om han sjunger bäbä vita lamm så skulle han kunna gå vidare och sjunga som en gud. Jag är orolig för tjejerna. Fast Anna skulle iofs göra en rockballad riktigt bra. Alice är nog den som är att vara mest nervös för. Hoppas det går bra. Har ni listat ut temat? Vi tar det en gång till detta är Robin x 2 och Johans drömtema, jag orolig för Alice. Nu borde ni ha listat ut det. Temat är rock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback