Deltagarna i del 2 olika chanser


Chanser: Jaa, jag har faktiskt ingen aning om hur det kan gå, för jag menar vad som helst kan hända vet vi ju efter den senaste deltävlingen.  Jag tror dessutom att det är många äldre människor som röstar på dessa två eftersom att de varit med för typ 20 år sedan Eller har jag fel? Anyway så tror jag att om låten är okej eller tillräckligt stark ni förstår vad jag menar så tror jag att det möjligtvis kan bli en andra chans plats.


Chanser:
Med fiasko för Marie Serneholt så kan jag inte riktigt bedöma hur det kommer gå för Lasse. Hans låtar är bra men frågan är om han är tillräckligt känd? Och om hans musikstil riktigt går hem hos tittarna. Men jag vill att det ska gå bra för honom för han är väldigt bra och jag håller alla tummar jag har att det går bra för honom. När jag hört låten har jag säkert en bättre uppfattning om hur det går för honom.


Chanser: Det är väldigt svårt att bedömma hur det kommer gå för denna tjej eftersom att jag inte vet något om henne. Jag har aldrig medvetet hört någon låt av henne, jag återkommer.


Chanser: Hårdrock brukar inte gå hem, men jag återkommer.


Chanser: Jag vill inte låta elak eller något, men jag tror att detta kommer gå bra. För jag menar Markoolio är väl ändå väldigt populär? Det är stora chanser att en finalplats väntar honom.


Chanser: Aj aj det här ser inte bra ut, det är riktigt tufft att starta efter Markoolio. Självklart beror det på hur pass stark M s låt är och hur stark Amys låt är, men rykten går att M s låt är starkare än Amys. Men jag hoppas verkligen att det går vägen för Amy för en riktigt duktig sångerska är hon och hon skulle klara att sjunga i ESC utan tvekan. Jag håller tummarna.


Chanser: Jag återkommer


Chanser: Han är flickidol, den bästa sångaren i startfältet, storfavorit och oerhört charmig. Rykten går att låten är livsfarlig och på så sätt så kan detta vara tävlingens stora vinnare. Tänk dock på att inte tänka på att han kommer på vidare ändå. Rösta verkligen på de som ni tycker ska gå vidare för det har hänt att folk har tänkt på det sättet. Jag håller tummarna att denna kille går vägen och att det går riktigt bra för honom.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja, du har rätt. Lili och Susie har varit med sedan 80-talet. Men det har faktiskt Jennifer Brown också. :-)

2009-02-09 @ 19:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback