Deltävling 4 närmar sig med stormsteg

Deltävling 1 2 och 3 har varit och nu är det bara en deltävling kvar som vi har att se fram emot. Vem kommer skrälla? Vilka blir finalister? Vilka får sista andra chansen platserna? Vem blir internationella juryns val? Vem är snyggast klädd?  Ja vi kan hålla på evigheter med sådant som man kan förvänta sig av den sista deltävlingen. En så länge har vi ju fått en massa olika skrällar i finalen hittils har vi Alcazar, Emilia, Måns Zelmerlöw, HEAT, Molly Sandén och EMD. Och i andra chansen hittar vi Scotts, Caroline Af Ugglas, Amy Diamond, Lili & Susie, Rigo mfl. och BWO. Jag har en åsikt om vem som möjligtvis kan ta hem det här men det ska ske något det vill säga att någon av dessa deltagare på Lördag ska ha en fruktansvärt bra låt, men jag är  inte helt säker på om det är så.  För denna personen har verkligen lagt ribban högre än högst. Vem det är som har lagt ribban högt högt högt får ni reda på någon gång under veckan eller möjligtvis när del 4 är avklarad muhuhuhu. Sålänge kan ni få gissa er fram.
De som tävlar på lördag är:
Foto: Carl-Johan Söder
Chanser: Om vi nu säger att Agnes har en jättebra låt som är just i samma stuk som EMD och Måns eller varför inte Emilia? Så kan hon ha goda chanser att ta sig vidare. För hon är ju en riktigt duktig sångerska. Hon har mycket goda chanser.

Jaa, vad ska man säga. Jag har ingen aning blir svaret. Låten väntar med spänning att få höra.
Foto: Scanpix
Lite samma som ovan.
Foto: Carl-Johan Söder
Två riktigt ruttinerade artister kan med en riktigt bra låt mycket v'l ta sig till en final.
Foto: Carl-Johan Söder
Stora på 80-talet right? Jag vet inte, känns som någon grupp som sjunger dansband eller har jag fel?
Sarah Dawn Finer, Foto: Carl-Johan Söder
En vacker och ruttinerad artist är vad Sarah är och det kan gå hur som helst beronde på låten men ajg hoppas att det går vägen för henne.
Next3 Foto: Carl-Johan Söder
Ojoj, här var det mycket genrer hit och dit, kan kännas ganska fräscht med en ny pojkgrupp då vi har fått våran nu populäraste pojkgrupp till final nu säger jag inte att EMD är uttjatade för nej nej verkligen inte utan mer att det kan vara kul med någon mer. Det kan gå bra eller inte beronde på låten. Men om dessa killar satsar så kan de säkert lyckas bra i framtiden.
Malena Ernman Foto: Marit Solblad/Vi-Foto
Opera är väl inte riktigt min typ av genre men det har ju faktiskt tagit en låt andra chansen men you never know vad som helst kan hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback