Melodifestivalen del 4



Star Pilots:
Jaa vad ska man säga, en riktig schysst partylåt är det i alla fall. Jag vet inte riktigt om den skulle gå hem...Den påminner exakt om en annan låt... Nej ledsen grabbar men jag tror inte på det här eller jag vet inte

Sarah Dawn Finer:
En väldigt vacker och härlig ballad. Dock inte riktigt min typ av låt. Men den är bra. Jag måste nästan se framförandet för att kunna bedömma. Men jag tror att det här kan funka.

Malena Ernman:
Istället för refräng ärt det opera och denna låten skulle säkert gå hem hos operaälskarna. Dock är jag inte en av dem. Sorry! Opera gick ju halva vägen i fjol och hon är ju allt världskänd så andra chansen kan det möjligtvis bli

Thorleifs:
Jaa, gillar man dem och gillar man dansband så visst då går säkert denna hem.
Ja det här kan nog gå. För visst är Thorleifs väldigt kända? Andra chansen ligger nära eller kanske tom. final

Agnes: En riktig discodänga med en oväntat bra refräng då man hört versen. Riktigt bra!
Det här går. Agnes är tillräckligt populär och låten är inte så långt ifrån Alcazars låt, liksom Emilia, Måns och ja you name it!

Susanne Alfvengren:
En pampig och vacker ballad men lite samma sak som jag sa om Sarah
Nja, ajg vet inte riktigt, jag tror inte riktigt att det här går...

Next 3:
Jaa, man kan inte låta bli att gunga hahah, men kanske inte något jag skulle lyssna på. sorry grabbar!
Jag tror inte riktigt att det är denna sorts publik som röstar. Det är lite för vad ska man säga, i´m so sorry grabbar men jag tror inte att det här funkar.

Anna Sahlene och Maria Haukaas Storeng:
Det här är riktigt bra. Två talangfulla tjejer sjunger en riktigt bra låt.
Final platsen är redan klar. Det doftar final så att de sjunger om det.

Till final går: Anna och Maria fight mellan Thorleifs, Sarah och Agnes.
Andra Chansen: Riktigt svårt att säga, men jag tror tyvärr inte att Next 3 och Star Pilots har någon chans och Anna och Maria känns ganska sjävlklara.
Skrällvarning: Jaa du, ingen aníng
Int. Jurynsval: Malena Ernman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback