Tufft startfält på Lördag


Chanser: Det är verkligen svårt att säga hur det kan gå när det gäller Velvet, men känd är hon ju i alla fall och vad jag har hört så är detta en typisk velvet låt och jag tycker lite synd om henne för varje år har vi sett henne sedan 2006 och hon vill verkligen det här. Det gillar jag! Jag beundrar verkligen folk som aldrig ger upp. Tjejen ska stå i finalen enligt sig själv. Enligt mig får hon gärna gå vidare dock vet jag inte riktigt vart jag vill placera henne innan jag hört låten. Men heja Velvet!


Jaa du, de ända som inte är kända. Jag tror att låten måste vara oerhört bra och då menar jag verkligen oerhört för att ta sig vidare i detta startfält. För är man okänd och har en helt okej låt är det nog tyvärr kört! I´m sorry. Radiohit om de inte går vidare och låten är ok? Maybe


Sveriges vackraste, mest begåvade 16 åring är tillbaka. Precis som jag sagt förut om jag inte minns fel eller så har jag drömt det men hur som helst så tror jag att är låten riktigt bra och Molly visar att hon är en av Sveriges bästa sångerskor vilket hon är så kan hon mycket väl slå ut BWO och ta sig till en final och lyckas bra även där. You go girl!


Jag har väl också sagt tidigare att det ska ske mycket för att grabbarna ska misslyckas? Vilket absolut är sant, för är det en riktigt bra låt så är de givna i finalen och nästan klara i förskott. Försök att räkna alla tjejer som även denna lördag kommer bänka sig framför tvn för att bara rösta på dessa snyggingar. Gör så räkna dem och sen så berättar du får mig vad du fick den som lyckas får äran. Haha.


Ingen aning! Han är väl känd? Eller är jag helt ute och cyklar?


Jag känner så väl igen henne. Är hon deltagare i Fame Factory eller något? Ingen aning där heller måste höra låten först. Men vart kan jag känna igen henne ifrån.


Tjejen med deltävlingens snyggaste namn, måste höra låten först, eller är det hon som tävlade med Hypnotized nej det kan det väl inte vara men hur som helst jag återkommer!


Jaa du det återstår att se om det blir final eller om det blir andra chansen för gruppen. Beror på låten och Molly Sandéns låt. Spännande! Fight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback