ESC

2008 års ESC är både sämre och bättre än någonsin. Jag tror otroligt mycket på Charlottes låt, jag tror att den har goda chanser. (Vi kvalar inte bara med öststats länder.) Perrellis största konkurenter är:

Ukraina, Rumänien, Schweiz, Danmark och Moldavien. ! Men hon har en som är störst:
"Ukrainas låt är ju väldigt bra och jag tror att det kommer att bli väldigt hårt mot henne. Hon har en väldigt stark personlighet som slår igenom mycket. Men samtidigt så tror jag att jag har en mycket starkare låt än vad hon har som funkar bättre internationellt, så jag får försöka att förlita mig på det helt enkelt, sade Sveriges ESC-hopp innan min tre minuter långa sejour med stjärnan var över."

Det är bra att Charlotte tror mycket på sig själv. Jag tycker också att hon har den strakaste låten!

Ukraina som Charlotte ser som största konkurrent!


Rumänien som Christer Björkman ser som Charlottes största konkurent!


Charlotte Perrelli!


Har lyssnat på dom här två låtarna och även dom andra konkurenterna Charlottes låt är stark helt klart! Hon är proffsig och har varit med en gång tidigare och tom. vunnit! 

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback