Årets

Eftersom det på fredag är final i idol s¨fick jag ett ryck att försöka göra vilka som är enklast att jämföra eller inte jämföra men om ni fortsätter läsa så kommer ni förstå vad jag menar.

Årets Mattias:
Hahaha, det är Johan och då tänker jag ine dugg på stilen för då skulle jag vara helt ut och cykla. Jag tänker självklart på publiken. Skillnaden mellan feminin publik och maskulin.

Årets Amanda Jenssen:
I scenspråket måste det väl ändå var i Johan Palm, men kollar vi på hyllningen om klädstilen, hyllningen om speciella rösten så är det ju helt klart  Alice.

Årets Daniel:
Det måste väl ändå vara Kevin, För var det inte Daniel som fick utmärkelsen för att vara den som var bäst på att sjunga? Eller är jag helt ut o cyklar?

Sedan finns det ju artister som var i årets som talar helt  för sig självt vilket jag iofs tycker att alla gör. Men det finns några som är svåra att placera som en viss likhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback