Chriser och Amy till Final!

Sockersöta Amy Diamond tog sig inte oväntat till final. Vid sin sida i finalen har hon Christer Sjögren. Chrísters bidrag var ju jättedåligt! Skäms Europa om vi skickar denna låt dit. Men däremot så tyckte jag oerhört mycket om Amys låt "Thank You" det passar ju bra!
Christer Sjögen o Amy Diamond_foto Fredrik Sandberg Scanpic



Mina kommentarer:


The Poodles och E-type:

Asså jag säger bara så här: Vad hade ärligt talat sångaren i poodles på sig?
Hemskt! Men låten var annars ok,


Face-84:

Fyra coola tjejer med jättecoola kläder, men sångerskan kunde inte sjunga! Låten var dessutom inte så där jätte bra heller.

Amy Diamond:

Jag säger bara så här; Vilken talang hon är! Hon kanske inte ska slänga sig i väggen för systarna Sandén, visst dom harv också talang, men Amy är enormt proffsig trots sina unga ålder. Och låten sätter sig den är riktigt bra! Amy kommer gå långt! (I Tävlingen) hon har ju redan gått långt på annat sätt!

Velvet: Konstigt att Velvet kom 5:a jag menar hennes låt var ju en typisk andra chanslåt! Det var ju en riktig discolåt! Fast jag tycker dock inte att hon gjorde så bra ifrån sig. Men men.


Christer Sjögren: Nej Tack!




I Andra Chansen ser vi The Poodles och E-Type tilsammans med Suzzie Tapper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback