Imorgon är det dags igen!

Imorrn är det då dags igen, för den tredje deltävlingen i Melodifestivalen. Imorrn tävlar
-BWO
-Mickey Husic
-Dunka mig gul och blå-Frida feat. Headline
-Théresé Andersson
-Patrik Isaksson och Bandet
-Caracola
-Ainbusk
-Eskobar

Sitter och lyssnar på låtarna nu har en favorit hittils och det är Fridas låt, och då kanske ni tror att det är en raplåt men Frida sjunger faktigst. Jag gillar inte Patrik Isaksson. Men han kommer ju definitivt gå vidare låten är ganska stark,den var faktigst bättre än vad jag trodde. Caracolas låt är en riktig radio/sommarhit. ¨det är ett väldigt jämt startfällt i ded tidigare startfälten har det varit några självklara klara till dom fem, men nu är det svårt.Men om jag måste säga s¨å får det nog bli:

Final: Patrik Isaksson och BWO
Andra Chansen: AinBusk och Frida
Skrällvarning: Caracola



(Kläder kommer upp i imorrn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback