Idol 2007

Jag har lyssnat på en hel del gånger på ett jämföres klipp på youtube mellan Sverige och Norge.
Sverige är mycket bättre kan jag säja. Dom flesta i norska sjunger jättefalskt! I svenska idol finns det Amanda som sjunger falskt, men det här låter förjävligt på grund av att det är många som sjunger falskt. Isabella hon är den bästa! Det kan ju också vara tillfälligt den gången men svenska idol är iaf bättre! Jag tänkte kommentera årets tjej-idoler. Amanda är ett bra exempel på att Startfeltet var strakare iår. Pga. hennes artisteri.


Amanda: Amanda har en talang visst, men i finalen i början så sjöng hon falskt ganska mycket. Men efter "Born To Run" Blev hon bra, och hon  berörde mig mycket hon gjorde Hallelujah oväntat bra. Det kommer gå riktigt bra för Amanda Jenssen .



Anastasia: Anastasia har en speciell röst, men hon är inte den bästa. Hon sjöng "Only Hope" bra. Grejen är att hon är gamska tråkig. Men hon är ok.


Gathania:  Gathania har en riktig pop röst enligt mig. Hon har en riktigt cool stil, hon kan sjunga det mesta. Men Rock är hennesa absolute starkaste sida tror jag. Så himla tråkigt att hon missade rocktemat. Hon har en stark personlighet också. Och en himla snygg pojkvän ;-), det kommer gå bra för henne. "Calleth You Cometh I" är ett av dom bästa framträdanderna i hela idols säsong (Enligt mig), Gathania är ett bra exempel på att Startfeltet var strakare iår.


Patrizia: Patrizia är en enorm talang, hon har en otrolig röst! Med riktig styrka i den! Hon är en av dom bästa i idol nnågonsin! Jag blev jätteglad när hon sökte iår igen! Grejen var att hon utvecklas så himla mycket på ett år!


Evelina: Evelinas utan tvekan bästa framförande är "For Your Eyes Only", Evelina har faktigst en himla bra röst! Den är speciell på ett bra sätt och den är stabil. Evelina kanske inte sjunger rent hela tiden ,men det behöver inte betyda att hon är dålig? Hon förmedlar sin röst på ett sätt så att det blir bra ändå. Jag tror hon kommer sås måningom komma med en platta med Pop,ballader och Soul låtar på. För då kommer det gå skitbra för Evelina! Här här vi ännu en tjej som visar att startfältet är starkare!


Marie: Marie har en underbar röst! Marie´och Amanda är dom två tjejerna som visar vilket stor nivå det var på tävlingen! Marie vann med 52,3% av rösterna och hon är värd att få sitt skivkontrakt och vinnar låten till sin egna.







Kommentarer
Postat av: Fridah

håller med fullt!

Postat av: irene

hah jag va så glad att marie vann för låten passar henne mkt bättre. amanda är säkert bättre om hon får göra eget som typ passar henne bättre.

2008-01-05 @ 23:21:29
URL: http://smalaben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback