Eurovision song contest 25 timmar 30 minuter 6 sekunder kvar till första semifinalen.

Nu är jag arg!!! Nu ska jag vara helt ärlig i hela det här inlägget! Det är stor konkurrans i semifinal nr 1. Men det finns några som är starkast, men det är ett problem det är fyra starka låter efter varann. Men iaf så i första semifinalen går: Slovenien,Ryssland,Grekland,Norge,Polen (om hon kan sjunga),Bosnien,=   (,Andorra,Armenien,Holland,Irland
Och med hjärtat så vill jag att: Slovenien,Norge,Grekland,Andorra och Holland. Irland får komma precis vart den vill bara den inte vinner. Ingenting kan göra mig glad nu! Snaaaaaaark! Lalalalalala! Det finns jättemånga låtar som bara inte får vinna, men om dom låtarna vinner äter jag upp min tröja som jag har å mig då:), jo men jag menar det. Jag kan inte minnas att mina favoriter har varit i top 10 på länge?

(Förlåt om jag dissat din favorit),

Lalalalalalalalalalalalaaaaaaaa! Det där är min låt till lilla melodifestivalen! Nej jag bara skojja men jag är trött och arg nu och då kan min humor bli den knäppaste....


Puss&Kram, Ha det så bra!

PS. Imorgon kommer ett seriöst inlägg med allt om semifinal 1!  D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback