Idol

Ni som såg eftersnack i fredags vet säkert redan detta men temat i idol är soul. Men inte bara det, vet ni mer vad idolerna ska göra? Jo de ska tydligen sjunga duetter. Följande ska sjunga med varandra:

Anna & Kevin
Kommentar: Detta är riktigt bra för Anna, Kevin är idols bästa sångare och kan inte få tips för hur ska göra någonting bättre, men eftersom Anna har kvar att jobba (Anna är en fantastisk sångerska men det jag menar är att hon kan utvecklas och bli ÄNNU bättre) då är Kevin det "perfekta" sammarbetet för sångfågeln eftersom Kevin inte bara är American-klass utan han verkar även vara en klok och bra kille som kan stötta Anna jättemycket under detta sammarbete. Tur-Anna vill jag bara säga!  Tornatren tror jag inte är något problem det fixar dem. Och Lycka till!

Robin B & Alice
Kommentar: Det kommer gå jättebra, det är två jätteduktiga sångare som kan hjälpa varandra på olika sätt. Det kommer gå fint, men jag tror att faktum är att det kan bli svårt att hitta en bra tonart för att det ska låta bra, eftersom Robin har en mörk röst och Alice tvärtom men det fixar de. Lycka Till!

Robin E & Johan
Kommentar: Vad ska man säga? Det finns egentligen inte så mycket att säga förutom att det ska bli oerhört spännande att se, vad idols rockkillar kan göra. Eftersom de är två helt olika personligheter (på scen) och har två helt olika röster. Men vem vet de kanske fixar de jättebra! Lycka Till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback