Kärlek

Idag var det alltså kärlek i idol och jag vet precis vilka jag skulle sjunga till om jag var med. Ni vet vilka ni när. Men vilken kväll Kevin brillerar som vanligt men jag tycker även att Anna övertygade grymt mycket det var utan tvekan Kevin och Anna som var bäst. Vill ni ha mina bedömningar? Jag visste väl det! Och självklart ska ni få det!

Robin (Känns konstigt att kunna skriva bara Robin och inte Robin E eller B haha!): Robin är en enorm talang han visar även denna vecka att han är värd att vara kvar i tävlingen och om han fortsätter så här så kommer han defenitivt ha chans att gå till final. SSSS/SSSSS

Kevin: Vad ska man säga egentligen jag har ju redat utlåtit mig, men shit vilken talang han är. Han är ju alldeles för bra för tävlingen. Är det någon genrer som Kevin INTE kan sjunga så säg mig. 5x2

Anna: Gåshud och Tagenhet! 5x2

Alice: Bra men inte det bästa Alice gjort, jag tror att det blir tufft för Alice i och med att jag håller med Laila självsäkerhet är vad som saknas. Jag håller på dig Alice! SSSS/SSS

Johan: Jag säger som föregående veckorna.
S/SS
Vem som var bäst läs början av inlägget. Anna snyggast klädd. Alice coolast klädd. Johan åker, i´m so sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback