Idol 2008- Delfinal 2

Nu är delfinal 2 avgjord och Anna, Kevin och Alice nominerade tävlingen. Men även Yasmina och Robin B var duktiga. Jag tror att det kommer stå mellan Yasmina, Loulou och Lars. Och Loulou åker ut. Men jag hoppas på Johan. Jag orkar inte kommentera artisterna men jag tänkte säga med några ord och sätta betyg. Så enjoy! (Obs Ordining)

Kevin: Han är snygg, charmig, sjunger bra, han har allt! *****
Anna: Vacker, sjunger bra, har en bra röst. *****
Alice: Vacker, har en speciell men häftig rlst, fast det finns någonting i det att jag inte kan ge fullpott så ****
Yasmina: Snygg, bra röst och visar att hon ABSOLUT är värd att vara kvar i tävlingen. ****
Robin B: Kanske inte det bästa framträdamdet men ett bra jobb med en riktigt svår låt, men låten och Robin är bra så jag kan inget annat än att gilla det och ge  ***,5
Sepideh: Vackra Sepideh, framhäver sina annars fina kurvor lite för mycket, men färgen röd passar annars Sepideh utmärkt och hon visar att hon inte är värd att hänga löst. Det var mycket vackert, men ändå får hon ***,5 för att hon inte passar att sjunga ballader men det var ändå bra=)
Robin E: Rockiga Robin har en fin röst, men han har aldrig enligt mig riktigt valt bra låtar. Men han är proffsig och helt ok. ***
Lars: Lars är inte riktigt min typ av sångare, men visst han har en unik röst och är unik allmänt men i'm sorry. **,5
Loulou: Loulou är säkert en jättego tjej och bra sångerska i mångas öron men det finns n¨ågonting med henne som inte faller mig för smaken, men visst hon sjunger bra, hon kan ju sjunga det är inte det, men jag gillar inte hennes röst och tycker hon är rätt trist. ** (Då är jag snäll)
Johan: Iäm so sorry för mina ord nu, men jag förstår mig inte alls på denna killem jag förstår inte storheten med honom alls, även fast han säkert är en trevlig och rolig kille, men jag förstår inte vad som är "så himla bra". Men i'm so sorry men jag kan inte ge mer än *.

Sammanfattning: Kevin bäst, Alice snyggast klädd, Johan minst bra, Loulou åker ut.

Ha en fortsatt underbar kväll!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback