Idol-Schlager tema

Nu har fjärde delfinalen slutat. Så här kommer min bedöming:

Robin B: Det finns egentligen inte så mycket att säga, förutom att charmig vilken kille han är! Robin är väldigt duktig och han förmedlar känsla, dessutom tycker jag att han har fått bättre scennärvaro. SSSS

Sepideh: Jag vill inte låta elak på något sätt, jag vet inte hur jag ska säga för att inte låta elak, men jag är ledsen jag kan inte säga något annat än att jag förtsår inte vad som har hänt med tjejen som gjorde "I Will Survive" så som en american idol sångerska skulle kunna göra den? Kom igen Sepideh du kan mycket bättre än så här! Jag håller på dig! SS

Kevin: Jag blir så himla imponerad av denna kille, han är en american idol sångare av högsta slag! Det finns inget mer att säga förutom att han är gryyyymt duktig på svenska och på att sjunga. David Cook släng dig i väggen! SSSSS

Alice: Vackert absolut! Alicve är en jätteduktig och proffsig sångerska och en tjej med mycket personlighet. Men tyvärr lyfter det liksom inte. Men det är okej, inte det bästa Alice har gjort men bra ändå. SSS

Johan: Vad ska man säga om denna kille! Jag tror att det är så att, antingen tycker man om honom eller så tycker man helt enkelt inte om honom, och jag är ledsen för mina ord men jag tycker helt ärligt talat inte om Johan! S

Robin E: Robin Robin Robin, jag tror att Robin börjar bli farlig och då menar jag inte farlig som en tiger utan att han växer och växer. Jag börjar gilla Robin! SSSS

Anna: Jag kan fortfarande itne förstå hur den enorma rösten kan få plats i den där lilla kroppen, vilken tjej, jag förstår inte vad den riktiga juryn sa! SSSSS

Lars: Vad ska man säga? Jag velar lite när det gäller Lars, det känns på något sätt som att han gör allt för att åka ut. I´m so sorry för mina ord, men jag kan inte tycka om det. Jag är hemskt ledsen! S


Sammanfattning: Alice och Anna snyggast klädda. Kevin, Anna och Robin B bäst.
Sepideh, Lars och ? hänger löst. Lars åker ut! Sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback