Idoltema

Nu avslöjas, temat av idol. Jag kan säga att det är ett roligt tema, faktiskt något som jag försöker undvika att lyssna på och visst det är ok att lyssna på, men det är ju egentligen inte så bra, men jag lockas till det ändå. Om jag säger så här, äsch jag säger så här istället, kan ni som känner mig kanske lista ut vad det är? Jo det är schlagertema. Idolerna blir coachade av självaste Charlotte Perrelli. Hon är ju så himla proffsig och klok, så att det blir en bra coaching, borde det bli i alla fall. Hon ska ju precis som Carola gjorde i fjol, sitta tillsammans med den grymt bra juryn, och med en sådan person som Charlotte blir det förmodligen en extra förstärkelse. Undra bara vilka låtar som idolerna skulle tänkas sjunga? Ingen av de är ju speciellt schlager sångare eller vad vet jag? Det kan blir hur bra som helst. Juste städa var var det ja.


Foto taget från Google

Kiss & Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback