Idol-Kval

Nu är det dags för kval i Idol och det betyder att jag kommer kunna angagera mig ordenligt på tävlingen. På måndag drar det igång och då kommer jag först presentera artisterna som tävlar innan det börjar och efter kommer jag att kommentera deras framträdande och eventuellt gissa vem som möjligtvis kan åka ut. Och självklart när rösterna har räknats och det är klart vem som åkt ut, meddela vem som åkte ut. Och om det var rätt. Innan jag skriver vilka som tävlar överhuvudtaget vill jag bara säga att juryn är extremt bra. Tusen gånger bättre än den första. Jag tycker om Laila mest hon är bäst av dem enligt mig, men alla tre är kanon!

I kvalet är:
Anna Bergendahl
Alice Svensson
Elias Ringquist
Jenny Karevik
Jesper Blomberg
Johan Palm
Kevin Borg
Lars Eriksson
Linda Pritchard
Loulou Lamotte
Rasmus Ingdahl
Robin Eriksson
Robin Bengtsson
Sepideh Vaziri
Victoria Dogan
Yasmina Simic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback