Idol-The Grabs

Asså jag säger bara, Kevin charmigare kille får man leta efter! Så himla himla gullig och duktig! Han är bäst! Jag tror jag har hittat min absoluta favorit bland killarna, dessutom är han från Malta, det är lång historia men om ni går in på min gamla blogg och trycker på "maj 2008" så kan ni läsa om det där. Men som ni kanske redan förstått så var Kevin min favorit i kvällens program, men jag tycker även att Elias och Robin Bengtsson var väldigt duktiga. Och sedan är du ju den den där Johan alltså, ska det bli en ny Johan. Haha, sug på de skämtet! Fattar ni? Jag hoppas i alla fall att Johan eller Lars åker ut. Men jag tror att Jesper åker. Tyvärr=)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jesper var faktiskt sämst, jag trodde att han eller Rasmus skulle åka ut. Go Lars och Robin E, Alice, Anna och Loulou! Bäääääääääääst!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback