Mina Favoriter

Jag misstänkte att ni ville veta vilka som är mina favoriter, så det ska ni få, fortsätt att läsa bara.

Anna Bergendahl:
Känner ni igen henne? Det är inte konstigt, isåfall för år 2004 ställde sångfågeln upp i tv4 Super Troupers. Anna  fick även då beröm för enorma röst. Idag är Anna 16 år (17 i december) då var Anna 12 bast. Jag hejade öven på henne i den tävlingen, fast jag förstår att det tog vidare Frida Von Schewen. Anna är mina absoluta favorit!

Yasmina Simic:
Känner ni igen henne också? Det är inte heller konstigt med tanke på att hon ställde i lilla melodifestivalen 2004 med låten "Jag vill veta nu". Yasmina är földd 1992 och är en av mina favoriter.

Kevin Borg:
Den snygga maltesen sjunger riktigt bra!

Robin Bengtsson:
Årets flickidol är en av det bästa killarna i tävlingen enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback