Andra Chansen systemet

Mina vänner vi har hört alla bidrag och nu finns det bara en enda chans för vissa artister att knipa de 3 sista finalplatserna och det görs genom att fightas i andra chansen eller det som är nytt för i år nämligen att eventuellt gå vidare tackvare den internationella juryn. Jag har sammanfattat vilka det är som fightas om den där finalplatsen och vilka som jag tror går vidare och ni ska veta att vissa var inte ett dugg lätta att lista ut. Så här tror i alla fall jag.


Och sedan vilka som fightas om de allra sista duellerna

Jag är faktiskt lite osäker på duellen mellan Caroline Af Ugglas och Sarah Dawn Finer och även vinnarduellen mellan Sarah och Rigo mfl. I´m sorry Ida men jag tror att det finns en risk att vi kan få se Caroline i finalen. Men jag tror att Sarahs låt är något starkare. Då den liksom rejält lyfter efter ett tag. Efter många lyssningar så tror jag också att Amy kan ta hem segern före Star Pilots då hennes låt är lite starkare (Ja faktsikt).

Men även om Amy inte vinner lver Lili & Susie behöver inte det betyda att hennes chanser för finalen är borta för det finns ju det nya systemet nämligen internationella juryn.


Jag tror att Sofia blir internationella juryns val. Då hennes låt är den som är mest balkan inspirerad.

Vill ni veta vem jag tror vinner?
Okejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback