Artisternas chanser

Nu tippar jag chanserna så här innan men imorgon får ni en seriös och verkligen en rejäl sammanfattning om hur det kan gå och vad jag verkligen tror. Detta är seriöst men ni fattar.
Måns Zelmerlöw:
Tjejerna ropar, jag ropar alla ropar MÅNS! Svergies snyggaste man och en av våra bästa sångare är hetare än någonsin jag tror att han är ganska så oslagbar. Det finns ingen som någonsin kan slå honom i alla fall inte om man frågar mig. Jag kan inte ens kolla på honom då jag blir alldeles för berörd.

Caroline Af Ugglas:
Jag kan inget annat än att säga att jag inte alls tror på det här och jag kan vekrligen inte tycka om det här. I´m so sorry. Men om jag får fråga en grej sen när blev Caroline Af ugglas segertippad? Om jag får fråga. Hon är inte alls det.

Agnes:
Agnes har en riktig pipa det har hon faktsikt enligt mig så är hon absolut en toppkandidat och hon skulle faktiskt kunna lyckas bra i ESC. Låten växer och kan fightas rejält i finalen. Se upp för Agnes säger jag bara!

HEAT:
Jag vet inte hur mycket grabbarna faller på att de startar efter Agnes risken är att de kan göra det. Men jag lovar att om det inte går bra här så är det omöjligt för dem att lyckas i framtiden. låten är faktsikt schysst.

Emilia:
Jag vill inte låta elak på något sätt. Men jag tycker att det är ganska synd om Emilia för låten är verkligen en väldigt bra låt det är den absolut. Men Emilia har inte den där powerrösten och jag måste tyvärr säga att det låter ganska falskt. Men låten har chanser men jag vet inte hur mycket tjejen faller på att hon inte är så tonsäker. Jag tycker synd om dig Emilia och jag hejar bland annat på dig.

Alcazar:
Det var ju inte precis oväntat att det var disco vi skulle få av discogruppen Alcazar ellerhur? Detta är en riktigt bra discodänga som ajg lätt skulle släppa loss till om den kom på ett disco.

Sarah Dawn Finer:
Njaee jag återkommer.

EMD:
Detta är ju en låt som verkligen sätter sig på hjärnan och detta är verkligen en bra låt och att EMD sjunger den gör ju inte saken sämre. Fighten mellan EMD och Måns är hård. Antingen är det gruppen eller så är det artisten som vinner fighten. De ställs emot varandra i hopp om att vinna tjejenras hjärtan. Jag tror att Måns vinner matchen men EMD kan lika väl komma högt upp för det. Bara de byter kläder.

Sofia:
Jag håller på att försöka lära mig att tycka om denna låten. Men ajg lyckas inte riktigt. Jag återkommer.

Molly Sandén:
Finns det något vackrare vi pratade tidigare om Agnes pipa men den här tjejen har ju verkligen en pipa hon med. Molly är fantastisk.

Malena Ernman:
En oerhört mäktig låt är ju faktiskt vad det är. Men opera går det hem i sådana här sammanhang? Jag vet inte.... hon är ju en av favoriterna...

Imorgon (i över morgon) får ni en sammanfattning av genrepet och exakt vad jag tror både med hjärtat och utan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback