Finalen är redan avgjord

Okejdå, det verkar som att ni vill att jag ska avslöja. Jag kommer säkert ångra mig då jag älskar att skjuta upp saker haha. Men nu kom jag på en strålande idé jag ska skriva lite om dom/honom så ska ni få gissa vem det är och jag i slutet av veckan gör så att jag avslöjar vilka som hade rätt och vem det var låter det bra?

Det är en kille. Jag tror inte att det finns någon i Sverige som inte kan hans namn. Hans genre är pop men han har även sjungit ballader fast dock inte som hittar. Jag tror inte att denna personen är 100% svensk. Liksom att han har något påbrå inuti släkten ni förstår. Han har vunnit många priser eller iag varit nominerad mycket.

Nej okej nu är jag väl jobbig? Jag avslökar och sedan är det sak samma om jag ångrar mig. Det kliar i fingrarna det gör det faktiskt även om det kanske inte verkar så. Okej som ni vill jag avslöjar. Men det sker i nästa inlägg. Muhhuhuhuhuhu, men okej det kommer inom 10 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback