Måns Zelmerlöw

Nu kanske ni tänker du har ju redan skrivit om Måns Zelmerlöw? Ni har så rätt så rätt men faktum är att jag inte ska det. Utan jag hade tänkt att göra en grej. Det är ju nämligen så att Sverige är fullt av flickidoler och är det inte så att man har en favorit? Enligt mig så är Måns den absolut största och när han uppträder så kan jag inte ens kolla på honom för att han är så snygg. Han charmar mig något så att du inte kan fantisera dig. Han är så fruktansvärt duktig så det finns inte. Enligt mig så slår han alla i hela tävlingen och är finalens bästa artist. Och hur hans personlighet verkar så kan ajg säga att verkar verkligen vara lika trevlig som han är snygg och lika bra som han sjunger. EMD är superduktiga på sitt sätt och de kör verkligen sitt egna race och går sina egna vägar. Det är 3 riktigt trevliga och jordnära killar. Nu ska jag inte jämföra EMD med Måns för det går inte det gör det verkligen inte. Båda två är helt fantastiska på sitt sätt. Nu vet jag inte alls vart jag ville komma med detta inlägg. Kände bara för att skriva lite

haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback